Man slikte een van zijn AirPods in terwijl hij sliep

De 38-jarige Brad Gauthier uit Worcester wist afgelopen dinsdag niet wat hem overkwam. Hij werd wakker en had plotseling moeite met ademhalen. Röntgenfoto’s moesten duidelijkheid geven, en dat deden ze, maar de uitslag was op z’n zachtst gezegd opmerkelijk te noemen.
De man bleek namelijk een van zijn AirPods ingeslikt te hebben. Het ding bleek vast te zitten in zijn slokdarm, zo meldt de Daily Mail. Gauthier had ’s ochtends geprobeerd wat water te drinken, maar doordat de AirPod zorgde voor een blokkade, bleef het water in zijn keel hangen en voelde het alsof hij ging stikken. Het lukt hem het water te verwijderen door voorover te gaan hangen.
Gauthier ging overigens niet gelijk naar het ziekenhuis, hij doorliep de dag net als alle andere dagen. Wel kreeg hij in de gaten dat hij een van zijn AirPods kwijt was. Zijn familie grapte nog dat hij het ding misschien wel ingeslikt had, aangezien hij last had van zijn borst. “We lachten er samen om, maar het kwartje viel toch ook wel en toen kreeg ik het gekke gevoel dat ik hem misschien wel ’s nachts terwijl ik lag te slapen had ingeslikt.”
De Telegraaf

………… (SH)

Lees verder

Bron: Suriname herald